Sunday, December 04, 2011



Καλημέρα σας.. συνεχίζοντας τις επιτυχίες και εχθές !! ...σήμερα δεν θα παίξουμε τίποτα
διότι αυτές τις κούρσες εγω δεν τις παίζω όπως ξέρετε οι παλαιοί της σελίδας δηλαδή κούρσα παραπάνω απο 14 φερλον δεν παιζω διότι απο εκεί και πέρα δεν υπάρχουν αντίστοιχα αρχεία
αλλά και δεν μπορείς και να τα κρατάς και να ενημερώνεις όλα αυτά τα αρχεία αφού τα ειδη υπάρχοντα φτάνουν 10.800 !!! περίπου τον αριθμό, αρκετά ειναι!! Θα φυλαξω λοιπόν τα λεφτα μου για αυριο που θα τους πάρω και τα συκώτια ...νε νε ...τα συκώτια ειμαι τοσο βεβεως αφου σας εξηγήσω και τους λόγους παρακάτω..οι φιλοι οι Άγγλοι ας με συνχωρεσουνε διότι δεν μπορώ να γράφω τέτοια κείμενα και στα Εγγλέζικα αφενός διότι είναι τεράστια και παίρνουν πολύ ώρα αφετέρου δε τα Εγγλέζικα μου ειναι ούτε τις πρώτης δημοτικού ..χαχα νε μην γελατε εγω εχω μάθει Εγγλεζικα στο πεζοδρόμιο απο καμιά γκόμενα που είχα οταν ήμουν 20 χρόνων για να έρθω λοιπόν στο θέμα μας για αυριο σας λέγω μόνο τουτο ασχολήθηκα με μια κουρσα απο τις 11μμ μέχρι τις 4.30 το πρωι!!!! 5.30 ωρες !!! καλά θα μου πητε τοσο χρειάζεται σε καθε κουρσα ΄‘οχι αλλά εχθές είχα όρεξη για ψάξιμο πιο πόλι απο τις αλλες μέρες και χρόνο και είπα να μην χαλάσουμε και το σερί που έχουμε επειδή ξεκινάει καινούργια εβδομάδα και έρχονται και Χριστούγεννα και φυσικά έξοδα πολλά....
Θα ανεβάσω το κείμενο σε μισή ώρα περίπου ..όταν το δη τε θα καταλάβετε τι εννοώ 100% σίγουρος αλλα περισσότερο το κάνω για να προλάβουμε να παίξουμε απο σημερα το βράδυ _τουλάχιστον εγω μόλις ανοίξει την κούρσα η betfair κατα τις 8 με 9 δηλαδή θα το φορτώσω δυνατά...καντε και εσείς το ίδιο εαν έχετε την δυνατότητα
στις εταιριες σας η τουλάχιστον απο ενωρίς πολυ αύριο όσοι δεν μπορείτε αποψε.
Τα λεμε σε λιγο...

Current visitors - subscribers "ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ SΙTE " VIDEO "subscription" ΤΡΟΠΟΙ ΕΓΓΡΑΦΗΣ...ΔΗΤΕ https://www....